ORLEN
FORUM "PKN ORLEN"

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PRACOWNICY » MY JAKO PRACOWNICY

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 6 / 6    strony: 12345[6]

My jako pracownicy

starcie z klientem
  
rakus
03.07.2010 22:29:43
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #553812
Od: 2010-7-3
A ja popieram akcjejęzor W sumie jak dla mnie to ma i drugie dno, bo inwestujac w Orlen i Lotos inwestujemy w poslki kapital! Chyba wolimy placic naszym niz obcym?
  
Electra28.03.2024 15:22:32
poziom 5

oczka
  
dro
04.07.2010 00:08:14
Grupa: Użytkownik

Posty: 10 #553833
Od: 2010-5-22
nasi to już całkiem z ciebie zedrą, gdyby nie zagraniczne firmy to paliwa byś miał teraz po 7 zł, za rozmowy telefoniczne płacił 2 zł za min, telewizor LCD stać by było tylko elitę, a jedzenie byś kupował na kartki
  
kiwi
10.11.2010 18:41:48
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #600040
Od: 2010-11-10
KOCHANI PRACOWNICY ORLENU.MAM DO WAS PYTANIE.CZY WASZ AJENT KAŻE WAM MYĆ NA KOLANACH PODŁOGĘ NA STACJI????PODOBNO MERIDA ZARZĄDZIŁA GRUNTOWNE PORZĄDKI I BĘDZIE TO KONTROLOWAĆ.......U NAS KAŻDA ZMIANA RAZ W TYGODNIU NA NOCCE MA NA KOLANACH CZYŚCIĆ KAFELKI NA SALI SPRZEDAŻY!!!!!!!!!!!!!!!
  
Freeman
10.11.2010 21:21:04
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: wlkp.

Posty: 93 #600124
Od: 2009-8-7



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
Nie u mnie nie ma wymogu, aby czyścić na kolanach. Co jakiś czas czyścimy podłogę bardzo dokładnie, ale nikt nam nie mówi jak mamy to robić. Jeśli Twój PSP jest taki mądry to niech pokaże/zademonstruje jak to ma wyglądać bo pachnie to próbą poniżenia pracownika.
  
dro
12.11.2010 07:38:07
Grupa: Użytkownik

Posty: 10 #600896
Od: 2010-5-22
MS wysłał do nas takiego maila z instrukcją mycia kibla i szorowania fug, ale nasz PSP nic na ten temat nie mówił
a tak wogólę to czytając tą instrukcję nie wiedziałem czy mam się śmiać czy płakać, jest tam opisane krok po kroku ile wody nalać do wiaderka, jakiego koloru użyć wiaderka, jakiego płynu i ile i jak należy się ze szczotą obchodzić szorujączdziwiony
  
orlatko
17.11.2010 22:08:13
Grupa: Użytkownik

Posty: 24 #604129
Od: 2009-3-9
U nas też była akcja z fugami a nawet malowanie przebarwień. Za pierwszym razem jak to usłyszałam myślałam ze ktoś sobie żartuje. Merida będzie kontrolować porządek-teraz wszystkie stacje będą lśniły lol
  
preLude
25.11.2010 16:54:23
Grupa: Użytkownik

Posty: 7 #608797
Od: 2010-11-25
generalnie ORLEN to jest jeden wielki gnój bardzo szczęśliwybardzo szczęśliwy weźmy taką akcje jak tajemniczy klient.....czyli jedna wielka ściema....chcą upierdolić to upierdolą..i to o głupotę..co prawda my zrobiliśmy TK ale spodziewamy sie dżokera..wiadomo orlen nie lubi nagradzać pracowników bardzo szczęśliwy a tak naprawde to my stojąc za kasą pracujemy na nich...a dżoka nie wysyłają po to zeby skontrolować sprzedaż po wynikach tk tylko po to żeby kasy nie dać..nie oszukujmy sie..prosty przykład..rok temu była ta promocja z kucykami i resorakami akurat wtedy zaczełam prace i na identyfikatorze miałam UCZESTNIK SZKOLENIA...obsługiwałam przy kasie i w pewnym momencie mi sie cos z kompem stało i zwróciłam się o pomoc do starszej stażem koleżanki..2 tygodnie później przyszły wyniki TK i komentarz że podczas sprzedaży uczestnik szkolenia prowadził rozmowy prywatne z koleżanką :-/
  
preLude
25.11.2010 16:56:21
Grupa: Użytkownik

Posty: 7 #608800
Od: 2010-11-25
a mnie najbardziej wkurwia jak klienci mają do mnie wonty że u nas paliwo takie drogie ..jakbym to ja kurde jego mać ceny ustalała..bardzo szczęśliwybardzo szczęśliwy
  
Freeman
25.11.2010 18:09:11
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: wlkp.

Posty: 93 #608840
Od: 2009-8-7



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
Ja mówię, że też mnie to wku... bo sam tutaj tankuje. Kiedyś jak mój Szef kłócił się z babką od cen, że jak klient będzie narzekał na ceny to będę mu dawał nr tel do niej.
  
orlatko
07.12.2010 23:26:03
Grupa: Użytkownik

Posty: 24 #614591
Od: 2009-3-9
Narzekanie klientów na drogie paliwo to standard!! nie ma dnia żeby tego nie słyszeć! po prostu z biegiem czasu trzeba się przyzwyczaić...
  
Lorek123
30.09.2011 10:54:11
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #777387
Od: 2011-9-30
zapraszam na stronke http://www.tankuj.pl/ - można tam przygotować bezpłatnie wizytówka stacji benzynowej, dodac fotki, info o promocjach i zaktualizowac ceny paliw na biezaco. Po zalogowaniu sie i weryfikacji jako przedstawiciel stacji mzna uzyskać dodatkowe uprawnienia Polecam
  
Electra28.03.2024 15:22:32
poziom 5

oczka
  
Drake
12.12.2012 12:33:26
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #1070181
Od: 2012-12-12
Testy dla pracowników

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

  
czarna
09.10.2013 15:33:20
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #1620762
Od: 2013-10-9
    Doris pisze:

    Witam, jeszcze nowa fanka ORLENOWSKIEGO forum hehehe. Chciałam podzielic się z Wami moja opinią dotyczącą pracy na stacjo Orlen. Otoz pracowalam tam nie cale 3 lata, 3 lata bylyby w grudniu. Poszlam na urlop i po urlopie dostalam wypowiedzenie, tak chyba się nie powinno robic ... Potrafktowali mnie dziwnie, tzn moja beznadziejna Szefowa ... do wszystkeigo zawsze sie czepiała, zawsze cos bylo zle, a jak wchodziła na stacje to zero usmiechu ... tragedia mowie Wam. Poza tym dostawalismy po 900-1000 zl wyplaty ... ciagle odciagala cos z naszej kasy niby jakeis braki w towarze za kasą tj alkohol i fajki .... dla mnie to chora ale powiem Wam ze bardzo mam wielki uraz i przykro mi z tego powodu ze tak się stało, bo z paroma pracownikami pracowalo sie naprawde fajnie wesoły
  
Jaga
02.01.2017 17:37:18
Grupa: Użytkownik

Posty: 2 #2377248
Od: 2017-1-2
Witam. W firmie pracuję od 13 lat, choć w sumie nie wiem czy Petrochemie Płock mogę wliczać. I jak zawsze mówię 'mój Orlenie, drogi koncernie przeżyłam z tobą chwile dobre, złe, śmieszne i pełne głupoty, jak ostatnio. Miałam przyjemność pracować w noc sylwestrową, bo chciałam, po co w domu siedzieć. Nie sądziłam jednak, że przed samym w sumie końcem zmiany trafią mi się klienci młodzi naćpani i upici. Jeden był wyjątkowy, ubliżał mi, czepiał się czego mógł, ogólnie sytuacja nerwowa. Mimo ze byłam wściekła nie dałam poznać po sobie, bo wiadomo co by było dalej. A dalej poszli w kąt, gdzie są krzesła, otworzyli butelkę i zachowując się gorzej niż świnie w chlewie skonsumowali i wypili, co mieli. Jak wyszli na podłodze był rozdeptany sos, umazany stolik, papiery wszędzie i ogólny chaos. Posprzątałyśmy z koleżanką zostawiając sytuację bez komentarza. Coraz częściej śmiem twierdzić, że bezstresowe wychowanie w Polsce jest bardzo źle pojęte, a firmy mniejsze i większe rozwydrzają klientów do granic. My jako pracownicy musimy być grzeczni, mili i wiecznie uśmiechnięci a oni mogą nam wejść na łby. Czasem po tych 9-10 godzinach człowiek po prostu nie ma siły się uśmiechać, bo jest tylko człowiekiem i może być zmęczony. Taki pracownik może też popełniać błędy, bo ten się nie myli, kto nic nie robi. Może tez zrobić głupotę, której długo będzie żałował. Jednak wiem jedno wszyscy jesteśmy z tej samej gliny, nie ważne ile zarabiamy, i należy być człowiekiem dla drugiego człowieka. Nie tylko wymagać, ale rozumieć. Amen.
  
WojtekPJ
28.04.2020 22:57:26
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #5453071
Od: 2020-4-28
Witajcie,
mozecie mi napisac, gdzie na paragonie fiskalnym znajduje sie numer dystrybutora, z ktorego nalewano paliwo. Bede wdzieczny za pomoc
  
Electra28.03.2024 15:22:32
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 6 / 6    strony: 12345[6]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PRACOWNICY » MY JAKO PRACOWNICY

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny