Stacja Paliw PKN Orlen S.A. nr 1456
Witam, chciał bym się dowiedzieć coś na temat standardów obsługi klienta na podjeździe? Podczas rozmowy z ajentem (Pani ajent) ww stacji paliw, w procesie rekrutacji na stanowisko obsługi podjazdu zostałem poinformowany, że zgodnie z obecnie panującymi odgórnie uregulowaniami w godzinach od 15-19 jest bezwzględna obsługa klienta. W prostym przekładzie Pani ajent wytłumaczyła, że w tych godzinach nie wolno mi nawet na chwilę opuścić stanowiska podjazdu, przy czym podkreśliła, że również potrzeby fizjologiczne na ten czas trzeba "powstrzymać" ... Nie wiedziałem, czy mam się śmiać, czy puknąć się w głowę... Pierwszy raz spotykam się z sytuacją gdzie mój przyszły pracodawca zabrania mi wyjścia do toalety w określonych godzinach zasłaniając się wyższą jurysdykcją , w tym przypadku uregulowaniami Orlenu. Na moje pytanie, co w takim razie jak w tych godzinach jednak zajdzie potrzeba skorzystania z toalety , dostałem odpowiedź, że jestem już dorosły , nie jestem dzieckiem i że chyba 4 godziny wytrzymam bez toalety...No chyba, że mam chory pęcherz (uwaga Pani ajent)... Teraz pytanie do ludzi ze środowiska, czyli menadżerów, czy faktycznie sprawa przedstawiona ma swoje prawidła w standardach tworzonych przez firmę jaką jest Orlen?


  PRZEJDŹ NA FORUM