REKRUTACJA NA STACJACH PALIW
CO WIECIE NA TEN TEMAT??
Dostajesz zadanie (a dokładnie 3).Jedno jest grupowe- trzeba obmyślić jakąś tam strategię dla sieci która obniży koszty i usprawni system dostaw i zamówień(na przykładzie sieci punktów foto) Drugie to motywacja pracownika i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami z załogą. Trzecie to zadanie związane z podejściem do klienta . Ja miałem mniej więcej takie: jestem kierownikiem sklepu drogeryjnego (sieciowego) i jest jeden klient który twierdzi że został oszukany przez mojego pracownika bo policzył mydło w płynie 1L a wydał 0,5L. No i mam rozmowę z tym klientem.
(ja mam się normalnie zachowywać jakbym był kierownikiem, a asesor zachowuję się jak klient.
Nie ma tak łatwo bo nie zbyjesz go jakimiś przeprosinami, a dodatkowo okazuje się że klient jest dziennikarzem lokalnej gazety i oświadcza Ci że za napisanie paszkwila na temat twojego sklepu on otrzyma 800zł i słucha propozycji która go zadowoli.

Nie ma lekko. Choś przejść assessment nie jest znowu tak trudno.


  PRZEJDŹ NA FORUM