Nagrody z katalogu
co polecacie?
Nie pracuję na Orlenie i nie mam z nim nic wspólnego. Zgodzę się z Dyydyy że pisanie w ten sposób w sporej mierze rzutuje negatywnie na mój wizerunek tak więc pisząc negatywnie działacie Państwo na niekorzyść firmy. To, że można zadzwonić do Orlenu i złożyć skargę to jak najbardziej dobra sprawa bo jak inaczej wyobrażasz sobie możliwość reakcji na nieprawidłowe zachowania pracowników Orlenu Tweety? Sam składałem chyba dwukrotnie skargę ale na działanie moim zdaniem dystrybutorów gazu. Sposób rozpatrywania takich skarg przyznać muszę jest wzorcowy i chciałbym aby we wszystkich dużych koncernach tak to wyglądało. Wracając jednak do pracowników to oddać wam muszę że jako pracownicy chyba jedynej dużej firmy nigdy nie miałem do Państwa zastrzeżeń. Poziom obsługi i kultura naprawdę na wysokim poziomie. A "kij" w postaci skargi? Myślę że musi pozostać ponieważ nie wszyscy mają na tyle poczucia odpowiedzialności aby móc bez niego pracować


  PRZEJDŹ NA FORUM