ORLEN
FORUM "PKN ORLEN"

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » STACJE PALIW » PROCEDURY OBSŁUGI KLIENTA

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

PROCEDURY OBSŁUGI KLIENTA

SZKOLENIA
  
STANDARD
20.04.2009 22:49:40
Grupa: Użytkownik

Posty: 17 #253389
Od: 2009-4-20
Witam, powiedzcie jak wyglądają u Was szkolenia? Wysyłają Was na stacje szkoleniowe czy na szkolenia do Menedzerów Trenerów?
  
Electra23.04.2024 21:19:17
poziom 5

oczka
  
OrlenBoss
22.04.2009 11:17:53
poziom 3



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Polska

Posty: 103 #253782
Od: 2009-2-12
U nas jest tak ,że wysyłają na inne stacje szkoleniowe... najlepsze jest to że na tej stacji gdzie zawsze jeździliśmy na szkolenie był gorszy wynik niż u nas... u już zmienili stacje.wesoły
_________________
www.pkn-orlen.iq24.pl
  
Martin
22.04.2009 11:44:11
Grupa: Użytkownik

Posty: 20 #253794
Od: 2009-2-13
u nas też wysyłają na inne stacje..
  
agnieszka_8623
25.04.2009 13:37:24
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 49 #255095
Od: 2009-3-6
na mojej stacji nie ma czegos takiego jaw wysyłanie nowego pracownika na inną stacje na szkolenie. Nowy jest szkolony przez starego pracownika a nastepnie szef ocenia po 3-4 dniach efekty tej pracy. W tej chwili jestem jajstarsza na stacji, chodzi mo o staż pracy, prawie 3 lata. Duzo sie widziało i słyszało. A taka prawda, że nie każdy nadaje się na pracownika w orlenie. Praca z tzw. fajtłapą jest bardzo męcząca.
  
STANDARD
25.04.2009 16:38:56
Grupa: Użytkownik

Posty: 17 #255186
Od: 2009-4-20
Oczywiście, że nie wszyscy pracownicy nadają się do pracy w sprzedaży bezpośrdniej, a co za tym idzie do pracy z pieniędzmi. W tym celu zapewne słuzą szkoelnia, które odbyłem na stacji szkoleniowej. Tam jest tzw. trener liniowy, który wszystko tłumaczy - po co dlaczego. Mi było bardzo miło, że ktoś poświęca czas na takie tematy. Pozniej wysłali mnie na szkolenie do menedżera na cały dzień - szkolenie było zajebiste, bo tak w koncu wytlumaczyli mi, o co w tym wszystkim biega.
  
ANTONOW225
25.04.2009 21:25:59
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 74 #255311
Od: 2009-4-25
nikt Cie lepiej nie wyszkoli niż pracownik ze starzem pracy sporym.
  
agnieszka_8623
27.04.2009 08:59:30
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 49 #255756
Od: 2009-3-6
Nie wyobrażam sobie szkolenia cały dzień z moim menadżerem. zdziwiony Jest zbyt nie halo aby z nim narmalnie pogadać. Dlatego na 4 stacjach w jakich okręgu pracuje ja bądź moi znajomi nie mają wyjazdów na stacje szkolące, bo po co. Bardzo dobrze się wszyscy znamy i obojetnie na którą stację jade zawsze wbijam do kierownika na kawe, więc nasza orlenowska rodzinka liczy jakieś 40 osób. A poza tym stacja szkoląca nie zawsze jest stacją z dobra opinią. Ja wolę szkolić sama, bo jak sobie pościelisz tak sie wyśpisz, a jak sobie wyszkolisz tak młody pracuje. Coś w tym jest mimo wszystko lol
  
ANTONOW225
27.04.2009 17:29:42
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 74 #256071
Od: 2009-4-25
widze, że zapewne tak jak i wszyscy, "lubisz" menadżera
  
OrlenBoss
27.04.2009 18:28:06
poziom 3



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Polska

Posty: 103 #256090
Od: 2009-2-12
chyba nie zrozumiałem posta, nowego pracownika szkoli oczywiście inny pracownik na stacji, ale obecni jak nawalą z wynikiem to jadą na stację szkoleniową... nawet jak mają staż ponad 3 lata aniołekaniołekaniołek
_________________
www.pkn-orlen.iq24.pl
  
ANTONOW225
27.04.2009 19:00:07
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 74 #256129
Od: 2009-4-25
ja tam nigdy nie byłem na żadnym szkoleniu na innej stacji. tylko bhp w gdańsku(porażka) i LPG w bydgoszcy
  
agnieszka_8623
29.04.2009 09:40:14
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 49 #256828
Od: 2009-3-6
pracuje na mojej stacji prawie 3 lata i nie było nigdy czegos takiego aby ktos pojechał na stacje szkoląca. Moze dlatego, że mój szef jest bardzo znaną osoba
  
Electra23.04.2024 21:19:17
poziom 5

oczka
  
ANTONOW225
29.04.2009 20:46:12
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 74 #257032
Od: 2009-4-25
a to wiem juz gdzien pracujesz. Poznań
  
STANDARD
09.05.2009 17:39:30
Grupa: Użytkownik

Posty: 17 #260051
Od: 2009-4-20
Wiecie, tu nie oto chodzi, kto gdzie pracuje. Jestem trenerem liniowym i do mnie przyjeżdża bardzo dużo ludzi z innych SP, których szkolę na SP - przeważne są to osoby nowe, które nie znają systemu, lub osoby które wpadły w rutynę. U nas menedżer zarządził, że wszyscy pracwnicy mają jechać na szkolenie na inna stację szkoleniową.
Muszę przyznać, że to fajny pomysł, bo można poznać sporo ciekawych ludzi - nawet może kogoś z Was oczko
  
ANTONOW225
09.05.2009 21:55:11
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 74 #260143
Od: 2009-4-25


Ilość edycji wpisu: 1
nowy jak nowy. ale czasami własnie rutyna dobija. i czasami na kilka a nawet kikanaście ocen czasami wpadnie gorszy wynik TK. np. 75-85%. dlatego czasami warto brać prace na niezupełnie trzeźwobardzo szczęśliwy
  
fantom85
10.10.2013 11:52:26
Grupa: Użytkownik

Posty: 2 #1621486
Od: 2013-10-10
Witam,

Wczoraj u nas na stacji w Katowicach wymienili drukarki fiskalne na Novitus Delio Prime e ,i powiem szczerze dziadostwo przycinają przy wydruku faktur i paragonów ,wiem że wcześniej wymieniali na innych stacjach - czy macie ten sam model czy jakiś inny.
  
Electra23.04.2024 21:19:17
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » STACJE PALIW » PROCEDURY OBSŁUGI KLIENTA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny